HTML

Fél év Finnországban

Az Erasmus mobilitási pályázatnak hála 6 hónapot tölthetek Finnországban. És hogy mi minden történik velem ezen időszak alatt? Ez itt majd kiderül. Akit érdekel az olvassa bátran.

Friss topikok

  • Lencse.: Baromi jól nyomod a Tavaszi szélt, Vera! :D Jó móka lehet nagyon egy ilyen félév, persze ez most ... (2010.02.14. 22:52) Lunar New Year
  • Lencse.: Szia, Vera! Faszipántosak a képek, főleg az az album, ahol nincs ember, csak hideg, hó és halál. :... (2010.01.31. 02:13) Képek
  • Attila87: Hali! Örülök, hogy jól vagy. Hát elnézve azt a sütőt, arra egy Lidl-ös Ciff ráfér:) Jók a képek, c... (2010.01.18. 10:09) !!!VAN NETEM!!!
  • itevi: Sok, boldog névnapot! (2010.01.14. 19:47) Megérkezés
  • itevi: csajszi! Olvasd el az emailt amit küldtem! Nagyon fontos! Vigyázz magadra! puszi (2010.01.13. 09:14) legelső

Linkblog

2010.01.13. 09:07 matrony

!!!VAN NETEM!!!

El sem hiszem, hogy elértem ezt a napot is. Kiderült, hogy rossz a falicsatlakozó :)

Hát nem is tudom hol kezdjem annyi minden történt az elmúlt 1 hét alatt.

1: A repülés: izsonyat király volt. Mikor fel-leszáll olyan mint 1 hullámvasúton: a gyomrod majd kiszakad a helyéről. De az utazás nagy része olyan mint a vonaton, csak az ablakon keresztül felhőket látsz nem fákat. A sztyuárdeszek iszonyatosan kedvesek voltak, csak nem értettek magyarul. + a repjegyhez járt ebéd is /tényleg minden apró zacskókba volt csomagolva, mint a filmekben- el is tettem mindent amit nem használtam./ A vizet pedig amolyan joghurtos kiszerelésbe adták.

2:A buszon találkoztam 1 hölggyel akivalamilyen magazinnak dolgozik. A lényeg, hogy minden héten más országba utazik. Pl: Most hétvégén Budapestre. Tőle kaptam az 1. finn csokimat, ami iszonyatosan finom volt- jobb mint a Milka.

3: érkezéskor majd megfagytam, kb. -20 fok volt. Hiába voltam rendesen felöltözve még a csontjaim is vacogtak. Szerencsére a tutorom kocsival jött, így hamar felmelegedtem. :)

A szoba 1. pillantásra egész türhető volt, de mikor már beakartam pakolni a szekrénybe... Előttünk valami franciák laktak és szemeten kívül hagytak még itt 1 csomó cuccot. Találtunk 1 üzenetet a falon, 1 serpenyőt,1 pár sütőkesztyűt, 1pár pakkancsot és 1 fél üveg pezsgőt :)

Mostanra már mindent kitakarítottunk, illetve lesz még 1 kör a sütővel :P

A lakótársam észtországból jött. Kultúr menedzsmentet tanul 1 másik egyetemen. Nekik az osztály teremben van billiárd asztal és különböző játékok. Ha jól értettem akkor most is szerveznek 1 fesztivál sorozatot. Ezért ő csak 3 hónapot fog itt tölteni utána megy utazgatni. Nagyon jó fej. Tele van energiával és minden este bulizik :) Sztem köv héten megyek vele én is.

Tegnap én is voltam bulizni az Erasmusosokkal. Iszonyat drága itt minden. 7re mentünk, mert akkorra hívtak de legközelebb csak 10re megyünk és előtte bemelegítünk. A sör a Lidlben a legolcsóbb, töményet pedig csak szakkeresekedésben lehet kapni. A klubokban csak csapolt sör van, kivéve ha valamilyen speciálisat iszol/almás, meggyes,stb./. A welcomepartin sorversenyek voltak, társasjátékokat játszottunk, eleinte fura volt aztán már vicces. :) Én hamar eljöttem a buliból, mert fáradt voltam. Előtte voltam bowlingozni meg falat mászni. /Szerencsére ezek ingyen voltak/

Most hirtelen ennyi. :) De majd még írok, most megyek órára. Puszilok mindenkit :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://verafinnishben.blog.hu/api/trackback/id/tr51668507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila87 2010.01.18. 10:09:40

Hali! Örülök, hogy jól vagy. Hát elnézve azt a sütőt, arra egy Lidl-ös Ciff ráfér:)
Jók a képek, csak azt nem vágom, hogy van vagy 1,5 m magas hó de egy rakat biciklit láttam. Habár lehet, hogy ott jobban takarítják az utakat mint itthon:)
Ja, itthon: Lassan vége a vizsgaidőszaknak, de Láng Esztike még sakban tart minket:(
Hali:én
süti beállítások módosítása